What can I say? It's my life, it's my times. Welcome.

Sunday, May 01, 2005

habotalk

I don't know if you guys care to see just how weird and awesome my relationship is with Ryan -- or if you are sick of me posting IM conversations in my blog -- but this is a sampling of how the two of us interact on a daily (in this case, the same day) basis. Draw conclusions as you will (keep in mind, all of these are completely out of the blue and from start to finish):

CONVO 1:
me:
fuck
HabaneroEater1:
yes to fuck
me:
or
HabaneroEater1:
or not
me:
nyet
HabaneroEater1:
yet not
me:
three
HabaneroEater1:
we are weird

CONVO 2:
HabaneroEater1:
eres Guapa entre las guapas
HabaneroEater1:
guapa sin comparacion
HabaneroEater1:
guapo es tu padre y tu madre
HabaneroEater1: y toda tu generacion
me:
gracias
me:
guapo, en mi caso
HabaneroEater1:
al cielo estoy subiendo.
HabaneroEater1:
Las estrellas te estoy bajando
HabaneroEater1:
La luna a tus pies estoy poniendo
HabaneroEater1:
y con el sol te estoy coronando
me:
es muy simpatico que hagas esto, gracias
HabaneroEater1:
agua quiero beber
HabaneroEater1:
y ester en tu compania
HabaneroEater1:
beber de un baso de cristal
HabaneroEater1:
de tu boca a la mia
me:
pues, podemos hacerlo en cualquier momento tu quieres
HabaneroEater1:
hhaha
HabaneroEater1:
twshit
HabaneroEater1:
"de las estrella del cielo, estoy bajando dos: una para saludarte, y otra para decirte adios"
me:
lo bueno y lo malo
me:
a la vez
HabaneroEater1:
ojos negros
HabaneroEater1:
de color cafe
HabaneroEater1:
dame un beso
HabaneroEater1: de buena fe
me:
los ojos no son negros, lo siento
me:
!Ay!, la pobre princesa de la boca de rosa quiere ser golondrina, quiere ser mariposa
HabaneroEater1:
a swallow
HabaneroEater1:
a butterfly
me:
hola hola coca cola
HabaneroEater1:
Te estas haciendo pequeno
HabaneroEater1:
te estas haciendo grande
HabaneroEater1:
ya te estas pareciendo
HabaneroEater1:
al guajolote
me:
en que manera hace esto un guajolote?
HabaneroEater1:
me pides, "que es un guajolote?"
me:
yo se que es
HabaneroEater1:
ok
HabaneroEater1:
porque
HabaneroEater1:
en todas maneras
me:
esta bien, aparentemente me faltan los conocimientos extendidos de los guajolotes

and if that's not enough...he brings the humor (and is one of the very, very few who can actually induce a legit lol):

HabaneroEater1: do you say "el le gusta"

(2 seconds later)

HabaneroEater1: yes
HabaneroEater1:
you do
me:
le gusta works as well
me: le gusta mucho
HabaneroEater1:
but i was debating se gusta
HabaneroEater1:
he pleases himself
me:
lol

(5 seconds later)

HabaneroEater1: im going to a muslim mosque alone tonight


GOT TO LOVE IT. we are so weird, so random. But it's good to know there's someone else out there who at the very least pretends to be like me.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home